Onderwerp: OW voorstel
Enkele bericht bekijken
Oud 4 July 2004, 16:23   #40
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Onzin. Er werd al van begin af aan beweert dat de topicstarter als een kip zonder kop reageert. Zo'n gast moet je meteen uit de crew schoppen Maar neen, we moeten klaarblijkelijk blij wezen dat er niet meteen een slot op gaat Waar leven we hiero
en voor minimaal de 20e keer moet ik weer constateren dat je weer feiten en meningen door elkaar haalt en de boel loopt op te stoken.

- je claimt dat ik goed mijn werk zou doen en dat ik me als slachtoffer zou opstellen. Waar je dat vandaan haalt is mij een raadsel, er zijn dan ook geen argumenten waarom mee gegeven. ook heeft een dergelijke reactie niets te doen met de bron van het topic en kan het dus alleen maar worden geclasificeerd als het doorzagen over iets wat er niet toe doet of het persoonlijk aanvallen van iemand.

- het is niet zo dat niet met de klacht serieus wordt omgesprongen ik zie het heel simpen 1) klacht wordt ingedient, 2) klacht wordt opgenomen en bekeken en ongegrond verklaard, 3 topic starter is het daar niet mee eens wordt persoonlijk en gaat doorzagen. als je een klacht hebt betekend het niet automatisch dat je gelijk hebt en je gelijk zal krijgen. zo ken ik er nog wel een paar. Forza heeft ook een klacht hij is onterecht gebanned volgens hem. moet ik die ook serieus gaan behandelen ?

- wij leven gewoon allemaal thuis en gaan af en toe voor ons plezier naar een zeker forum om een beetje bij te kletsen en lol te hebben of over zaken een discussie te houden. we leven hier niet en het is maar een forum een stuk digitaal geschapen hangplek. Als jou leven kapot gaat als je je gelijk niet kan halen op een dergelijk forum is dat meer een persoonlijk probleem van jezelf, want je reageerd alsog je leven er vanaf hangt nu.