Onderwerp: wie wint de Tour?
Enkele bericht bekijken
Oud 5 July 2004, 14:57   #20
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Dat is waar, maar Ullrich moet Armstrong toch ergens op 15 seconden rijden. En in het verleden is bewezen dat Ullrich niet echt succesvol was tegen Armstrong als hij móest aanvallen en wegrijden.
Weet ik, weet ik. Maar heb je goed naar Ullrich gekeken? Hij ziet er een stuk magerder uit dan vroeger! Ik ken Ullrich altijd als het Michelin-mannetje. De Van der Vaart van het wielrennen, als het erop aankomt altijd een paar pondjes te zwaar. Alleen in 1996 en 1997 was dat niet zo, zijn topjaren. Na zijn tourwinst in 1997 heeft hij het 'er eens lekker van genomen', en sindsdien is hij nooit helemaal fit. Niet voor niets groeit hij altijd in de tour. Als hij zoals in 1997 in de etappe naar Andorra in topvorm is in de bergen, dan is hij sterker dan Armstrong. Ullrich is getalenteerder dan Lance, alleen leeft hij niet zo voor zijn sport. Had Ullrich de mentaliteit en de levenswijze van Armstrong, dan had hij het record van 5 tourzeges al gebroken
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden