Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik vind meerijden toch echt wat anders dan georganiseerd kop over kop als ploegen rijden. Phonak en T-Mobile reden echt niet alleen hard in dat voorste peloton mee. Ze deden net zo actief kopwerk met hun treintjes. Overigens begon die tempoversnelling wel met US Postal, maar ik had nou niet bepaald de indruk dat die andere klassementsploegen daar moeite mee hadden, in tegendeel. Daarnaast had ik de indruk dat US Postal vantevoren al het plan had om gas te geven op de kasseien.
|
T-Mobile heeft precies één kilometer kopwerk gedaan, en op het einde gecontroleerd dat er geen renners ontsnapten aangezien men Zabel als sprinter heeft. Phonak heb ik niets mee te maken, aangezien Hamilton totaal niet betrokken was bij hetgeen vorig jaar plaatsvond.
Het had Armstron gesierd als hij als grote leider rust had gehouden voor Mayo, maar alweer heeft ie die kans laten schieten. Bijzonder spijtig. Alsie dat van tevoren had gewild, tempo maken op de kaseien, dan is dat heeeel wat anders dan wanneer een man die vorig jaar op jou wachtte als een idioot op achterstand rijden