50 seconden.. Dat is de tijd die ik erover doe om mijn jas aan te trekken en naar de auto te lopen. Ik heb dan nog geen tijd over om de deur te openen, en de auto staat hier achterom op de parkeerplaats!!
Vroeger werd er in de bergen minuten goedgemaakt. Of verspeelt. De laatste jaren zelfs nog, tot afgelopen jaar. We moeten niet zo overdrijven met dat het nu al beslist is. We zullen wel zien, Armstrong heeft veruit de beste papieren momenteel, maar dat dacht Ullrich in 1998 ook, toen Pantani hem in de voorlaatste bergetappe op 9 minuten reed! Ik ben benieuwd naar de bergen, Ullrich heeft een goede ploeg om zich heen, van Armstrong weet ik dat zo net nog niet.
Niet minder benieuwd ben ik naar Hamilton, en naar of er zich nog, volgens traditie, een andere renner aandiend. Leipheimer misschien? Wie zal het zeggen!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|