Onderwerp: wie wint de Tour?
Enkele bericht bekijken
Oud 8 July 2004, 22:19   #60
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
En misschien hebben we daar het verschil tussen Ullrich en Armstrong, Ullrich heeft vaker slechte dagen. Ja ik weet dat Armstrong ook een keer de hongerklop had en dat Armstrong vorig jaar in de tijdrit zowat uitgedroogd was maar dat liep niet op dat 9 minuten
Zie je mij ergens het tegendeel beweren dan Ullrich heeft het meeste talent, Armstrong leeft veel meer voor zijn vak, doet het hele jaar ook niets anders. Heel anders dan vroeger, in de tijd van Eddy Merckx. Destijds was het ondenkbaar dat een renner alleen de Tour deed. Merckx reed zoals Boogerd dat nu doet, alles. Jammer, zo zie je bepaalde renners maar een klein deel in het jaar.
Daarnaast wil ik even bestrijden dat Armstrong zijn ploeg zo sterk is.. Vorig jaar legde hij het zelfs af tegen de bij elkaar geraapte zooi van Bianchi Het is een misverstand dat een team dat een goeie ploegentijdrit rijd tevens de sterkste ploeg is. Tijdrijden is een aparte discipline. Een discipline die de US Postals met afstand het beste beheersen, maar dat betekend natuurlijk níet dat je dan ook de beste ploeg hebt voor in de bergen. In 2001, etappe naar L'Alpe d'Huez zat Ullrich bijvoorbeeld nog met zijn hele ploeg van voren, terwijl Armstrong alleen was. Dat was het verhaal van de hele tour destijds. Armstrong controleert vaak de koers, maar uiteindelijk zijn het zijn ploeggenoten die vaak als eerste afhaken
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden