Enkele bericht bekijken
Oud 12 July 2004, 13:49   #53
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
wat zit jij je nu te moeien he, het is niet dat niet iedereen zich moeit in een discussie dat ze geen mening hebben he,waar zit je met je verstand?
Ga jij ook altijd je neus in iemand anders zen zaken steken?Denk je werkelijk dat je zo belangrijk bent dat je dat je je overal mee mag moeien? Steek liever die grootheidswaanzin van je in je hol en kruip er dan zelf achteraan moeial
*zucht* vermoiend vind ik dit soort dingen...

één van de kwaliteiten die een FB minstens moet hebben is toch een duidelijke mening hebben. maar ook: je voor die mening uitkomen en die goed kunnen formuleren. als iemand nooit aan een discussie meedoet weet ook niemand zijn mening. wat is een stafflid zonder mening? niks toch!
en ik vind gewoon dat stapper zijn mening over bepaalde onderwerpen niet duidelijk maakt. misschien dat als hij FB is dat wel doet, en dan heb ik verder ook helemaal geen commentaar meer op zijn aanstelling.

begrijp je nu een beetje wat ik bedoel? ik mag het hopen, heb al zo'n vermoeiende dagen achter de rug..