Onderwerp: kruisje linksboven
Enkele bericht bekijken
Oud 12 July 2004, 18:19   #35
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Als ze niet eens weten waar het over gaat, of verstand hebben van hun computer en bijbehorende software moeten ze naar mijn mening ook gewoon hun mond houden...

Want het is natuurlijk wel heel makkelijk om het forum de schuld te geven.
Waar slaat dat nu weer op Dit bedoel ik, en velen met mij, dus met vriendjespolitiek. Dít is dé bron van ergernis voor velen.

Wáárom mag een niet ICT-er niet concluderen dat er een kruisje staat op de plek van het forum-logo, en daar een topic over openen op feedback?!

Maar neen, mevrouw moet roepen dat de topicstarter zeurt. Ik zeg daarop dat dat niet zo netjes is, en dat je een klacht/opmerking gewoon moet accepteren. Vervolgens krijg ik een confused-smily en leg ik het nog een keer uit. Daarna neem jij het geheel ten onrechte nog een keer voor haar op. Bijzonder triest
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden