Onderwerp: kruisje linksboven
Enkele bericht bekijken
Oud 12 July 2004, 19:03   #37
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
een klacht/opmerking moet je opnemen wanneer deze terecht is.
Is deze niet terecht, en zo heb ik dus ook gedaan heb ik de 'klager' gewezen op waar het eventueel aan zou kunnen liggen.

Overigens neem ik het niet voor haar op, maar ga ik in op je manier van concluderen.
Bovendien hoef je ook geen ICTer te zijn om te kunnen snappen dat het niet aan de site hoeft te liggen en ben van mening dat je niet hoeft te klagen als je voor jezelf nog niet al opties heb weggestreept waar het aan zou kunnen liggen.

edit: en het is geen confused smiley, ze gebruikt zo'n sneuheids-smiley (en in haar post, waar ze het heeft over dat mensen niet moeten zeuren: , misschien verklaart dat ook het gebruik van haar 2e smiley...., ik meen dat jij daar wel eens over kon vallen? het gebruik van smileys. om cynisme te onderbouwen? óf juist niet natuurlijk?)
Daar ging het niet om. Headliner zegt ook nergens dat het aan de beheerders ofzo ligt. Hij zegt alleen: fix dat even.

Daarna zegt Amber dat hij niet zo moet zeuren. En dát kan natuurlijk níet. Je hoeft daar voor mij niks op te zeggen verder, maar ook niet te zeggen dat je het ermee eens bent.. Ook cynisch kun je het niet maken om te zeggen dat iemand zeurt die even melding maakt van iets
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden