13 July 2004, 17:19
|
|
Banned
|
Rellen met LoeLoe
Citaat:
[21:49] Monique says: en nog ietrs en daar ga je wel je mond over dichthouden
[21:49] Monique says: ik heb inderdaad geruild met Remco...hij kwam vrijdagmorge naar me toe en zei voor de grap..mag ik in het meidenforum kijken.
[21:50] Monique says: ikzeg...nou dat komt me eigenlijk goed uit want ik wil welelens weten of die meiden gelijk hebben want er schijnt nogal geroddeld te worden over ons..negatief wel te verstaan
[21:50] Monique says: ik zeg maar ik doe het niet want de ip's worden gelogd
[21:50] Monique says: en dan benik dadelijk de zak
[21:50] Monique says: dus in eerste instantie wou ik er ook helemaal niet aan beginnen omdat ik wist dat het fout was
[21:50] Monique says: toen heeft ie me toch op de een of andere manier over kunnen halen
[21:51] Monique says: toen las ik dat bepaalde fbérs dat jonmgensforum weg wilden hebben (wes fade en rick)
[21:51] Monique says: en toen vroeg ik dus waarom..en jij zei dat het me niks aan ging
[21:51] Monique says: terwijl ik eht al wist omdat ik die morgen al in het jongensforum had gezeten
[21:51] Monique says: en oten knapte er iets in mij omdat ik boos was
[21:51] Monique says: en toene hb ik eht allemaal op zitten biechten
[21:52] *censuur* says: ja maar t ging je in feite ook niks aan :S zelfs, Mandy, Irene en Danielle niet :S maar ik was dus de laatste druppel voor jou? trouwens, ze wilden t niet weg hebben, maar ze wilde er niks mee te maken hebben 
[21:53] Monique says: bedoel ik
[21:53] Monique says: ik was gewoon boos over die paar topics ajh
[21:53] Monique says: en daar wr=ord nu zo'n groot prboleem van gemaakt want dat hadden de meiden niet mogen weten
[21:53] Monique says: en wes zegt
[21:53] Monique says: als je nog een week had gewacht
[21:53] Monique says: dan had ik ervooir gezorgdd at het weg was
[21:53] Monique says: maar dat kon ik dus niet omdat ik zo boos was
[21:55] *censuur* says: begrijp ik.....toch zul je dat soort dingen moeten beheersen anders bega je snel weer een fout, al is t niet op t forum, dan wel IRL
[21:55] Monique says: jah dat klopt
[21:56] Monique says: en dat doe ik dus ook nooit meer
[21:56] Monique says: en geef me dan nog maar tot vrijdag een ban interesseert me geen reet
[21:56] Monique says: dan ka nik het ook laten rusten
[21:56] Monique says: en dan kan ik virjdag opnieuw beginnen
|
|
|
|