Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lievmeisje15
Hellooo 
Nja, hier begint mijn verhaal.. Kep 4 maand geleden te horen gekregen dat mijn moeder MS heeft.. (Spierziekte)
Nja, alles ging wel goed enzo...
Vorige week maakte mijn vriend het uit.. ( na 3 maand ) Mja.. k voelde me dus vet klote.. En Niemand luistert naar mij.. me vader loopt er grapjes over te make dat het uit is.. Bijv van " Lesley ga je mee naar de stad? nou kan je weer jongens kijke want rik heeft jou tog niet meer nodig " Nja, lekker dan.. dan kome de trane me alweer in de ogen.. Mja.. Kep dus het gevoel alsof iedereen lang me heen loopt.. en mijn moeder.. K was er gister.. ik wou voor haar boodschappen gaan doen.. Werd ze helemaal boos.. " Ja en je wil gwoon niet met mij rondlope, snap k best "
Terwijl ik haar gewoon wil helpen... En mijn ex vriend.. loopt ook alsmaar langs me heen.. k probeer met m erover te prate.. en hij loopt gwoon weg..!!
K Word egt gek zo....
|
Pff zo te horen valt alles op elkaar hé. Je moeder moet natuurlijk een heel verwerkingsproces door, maar toch is het niet fijn voor je als je zo'n reactie krijgt hé. Je probeert te helpen...
Ik kan best begrijpen dat je er moedeloos door wordt!!!
En dat van je vriend zou ikzelf ook heel erg vinden. Ik wil niet zeggen "niets van aantrekken, vergeet hem" want zo werkt het niet hé.
Ik zal voor je duimen, sterkte meid!!!