Enkele bericht bekijken
Oud 14 July 2004, 21:58   #2
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard Re: Wie kent dat gevoel?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NEONardo
dat je even alles van je af wil hebben, door gewoon alles waar je mee zit eruit te gooien, maar eigenlijk weet je niet aan wie je het moet vertellen en omdat je het niet kwijt kan wordt je allemaal verdrietiger.
Heb ik ook wel soms... Gelukkig heb ik 1 iemand aan wie ik veel (eigenlijk zo goed als alles) aan kwijt kan, gewoon door het simpele & belachelijke feit dat ik haar eigenlijk niet kén...
Het is een meisje van mijn leeftijd dat aan de andere kant van het land woont. Maarrr, ook door het feit dat ik haar niet ken, durf ik heel veel tegen haar zeggen. Ze lacht me niet uit, en moesten we ooit ruzie krijgen, kan ze het toch tegen niemand van m'n vriendenkring zeggen, want niemand ként haar... Klinkt wrs belachelijk, en alsof ik geen sociaal leven heb, maar ik vind het veel moeilijker om zoiets tegen vriendinnen te vertellen, omdat zij me écht kennen, én omdat zij het aan iemand anders van m'n vriendenkring zouden kunnen vertellen...
Ik praat ook heel moeilijk (tegen iedereen; m'n ouders, vrienden, vriendinnen, ...). Mede daarom vind ik het gemakkelijker om soms m'n hart tegen een onbekend iemand te kunnen uitstorten.

Maar ik heb soms dingen die ik tegen een bepaald iemand wil vertellen, maar die ik gewoon niet dùrf vertellen. Dan blijf ik er mee zitten, en zelfs als ik het dan tegen iemand ander vertel, wil ik het nog altijd tegen die 1ne speciale persoon vertellen (maarrr durf ik het dus niet ).
Saarah is offline   Met citaat antwoorden