Onderwerp: wie wint de Tour?
Enkele bericht bekijken
Oud 15 July 2004, 11:44   #84
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat van die punten voor de bergtrui is nieuw voor mij Als dat zo is vind ik het wél een lage streek.

Anderzijds ben ik sowieso al geen liefhebber van afspraken maken. Ik vind gewoon dat je goed moet samenwerken totdat een andere coureur niet meer kan volgen. Dat gebeurde, en Virenque reed niet eens echt bewust weg maar reed in zijn eigen tempo naar boven. Merckx had Virenque nooit kunnen volgen tot de streep, dan waren ze samen gepakt. Dus ja, als je het zo bekijkt dan snap ik het wel weer. Maar dan had hij die afspraak dus gewoon niet moeten maken. Sprint dan om de punten, dan hadie ook wel de meeste punten gewonnen denk ik.

Of Virenque sympathiek of niet is; daar lopen de meningen ernstig over uiteen. Ik heb altijd een zwak gehad voor de man die in 1997 de enige concurrent was voor mijn favo renner; Der Jan. Verguist is hij, maar heeft altijd oog gehad voor zijn fans. Hij blijft mateloos populair in Frankrijk, misschien wel populairder dan Jaja. Daarnaast gaat een zeer groot gedeelte van zijn inkomen naar goede doelen. Dat hij doping heeft gebruikt zegt mij niet zoveel. Als je t mij vraagt gebruikt 90% van het peleton en ze komen er bijna allemaal mee weg..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden