Enkele bericht bekijken
Oud 15 July 2004, 19:19   #8
BlackTurtle
Guest

Standaard

oprotten met dat wijf.

dat is mij een keer overkomen, dat een maat van me(een hele goeie) me liet vallen voor zn meisje, ik heb hem zelfs een keer recht in zn gezicht gevraag waar die in godsnaam mee bezig was,ik kreeg geen antwoord. En toen het na een halfjaar uitging dacht ie dat we gewoon weer normaal met mekaar konden omgaan, nou ik dacht het niet,eerst een halfjaar niets van je laten horen en dan ineens is alles weer koek en ei? mafketel, als hij denkt dat ik me als een speelbal laat gebruiken, dan zit je er goed naast. toen werd ie boos dat ik zo deed ik moest maar niet zo moeilijk doen, toen heb ik m gezegd dat ie dat maar van te voren had moeten bedenken en als de sodemieter uit mn gezicht moest gaan. dat heeft ie ook gedaan, we hebben om dezelfde reden nog geen maand later gevochten(wat hij overgens is begonnen). tja.... jammer dat dingen zo lopen. Als ik hem nu tegenkom kijken we mekaar niet ens meer aan. als hij me ziet dan kijkt hij meteen voor zich en loopt door. alsof ik niet besta, misschien vind hij dat makkelijker. maar zo leer je wel heel snel hoe gek mensen met je zijn.

kortom

je bent gek als je je zo zou laten gebruiken.