Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Als je zelf zonder haar kan nja laat ze dan maar ff zo voortdoen....ze zal wel onvermijdelijk tegen de lamp lopen en dan is het aan jou om te bepalen of je zelf een goeie vriendin voor haar bent. Tis makkelijker om je rug naar dr te keren zoals psychobunny voorstelt maar of dat nu de juiste beslissing is...
|
K heb 't meegemaakt, ik heb mijn rug niet naar haar toegekeerd,en ze heeft mij uiteindelijk heel zwaar gekwetst. Ze was naast mijn vriend de belangrijkste persoon in mijn leven, dus ik heb maanden nodig gehad om erover te raken, nu rest er vooral nog veel haat.
99% kans dat ze de moeite niet waard is, en dat ze pas zal terug keren als ze haar vriend kwijt is. Moet ze er dan nog de moeite in steken? Moet ze zich laten kwetsen?
Als die vriendin zo'n goede vriendin is maakt ze voor beiden tijd, want wie zal er klaarstaan voor haar als ze ruzie heeft met haar vriend?
Ze kan haar tijd verdelen, en als dat niet lukt kunnen ze desnoods met 2 koppels daten, of gewoon met z'n drieën.
Maar te oordelen naar wat ze zelf vertelt is ze beter dat ze die vriendin gewoon de rug toekeert.
Ja het gaat pijn doen nu, maar wees maar zeker dat het niets is vergeleken met wat ze anders nog zal meemaken.