Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
K heb 't meegemaakt, ik heb mijn rug niet naar haar toegekeerd,en ze heeft mij uiteindelijk heel zwaar gekwetst. Ze was naast mijn vriend de belangrijkste persoon in mijn leven, dus ik heb maanden nodig gehad om erover te raken, nu rest er vooral nog veel haat.
99% kans dat ze de moeite niet waard is, en dat ze pas zal terug keren als ze haar vriend kwijt is. Moet ze er dan nog de moeite in steken? Moet ze zich laten kwetsen?
Als die vriendin zo'n goede vriendin is maakt ze voor beiden tijd, want wie zal er klaarstaan voor haar als ze ruzie heeft met haar vriend?
Ze kan haar tijd verdelen, en als dat niet lukt kunnen ze desnoods met 2 koppels daten, of gewoon met z'n drieën.
Maar te oordelen naar wat ze zelf vertelt is ze beter dat ze die vriendin gewoon de rug toekeert.
Ja het gaat pijn doen nu, maar wees maar zeker dat het niets is vergeleken met wat ze anders nog zal meemaken.
|
Aaargh mn relatie had er niks met te maken!
Nu is er haat eh…
Ik heb al die maanden geen een verkeerd woord over haar gezegd, gewoon uit een soort van respect. Deze keer ga ik wel eens alles dat op men lever ligt uitschrijven want dit was er echt te veel aan! Ja, ik heb uiteindelijk de knoop doorgehakt onze vriendschap op te geven, maar echt vriendschap kon je het niet meer noemen eh?...
Zoveel vriendinnen van mij heb je verweten, waarom? Kon je het zo hard niet hebben dat ik ook iemand anders leuk vond? Op de duur werd ik het ook beu dat je steeds m’n vrienden zat af te kraken. Zelf toen we uitgingen mocht ik amper nog een goeiedag tegen hen zeggen, terwijl jij de helft van de avond liever in het bos doorbracht met je vriend… Het is gewoon helemaal fout iemand op te eisen.
Toen ik uiteindelijk iemand ontmoet had waar ik echt een goed gevoel bij had, iemand die me respecteert voor wie ik ben, wenste je me liever m’n ex-vriend toe…om voor de zoveelste keer bedrogen en belogen te worden. Bedankt... Zo moeilijk iemand wat te delen? Btw iemand zeer close van jou heeft dit al eerder bevestigd. Zoals u ziet heb ik het wel langer dan 6maand uitgehouden, integenstelling tot wat je zei. Ondertussen heb ik met hem het mooiste jaar van m’n leven gehad. Niets is minder waar dat we geen vrienden meer zouden hebben. Ik heb juist eindelijk de kans gekregen veel meer mensen écht goed te leren kennen. Ik heb al meer dan een keer gehoord dat ik van danaf aan totaal ben opengebloeid. No way dak me nog laat beďnvloeden e.d. Weetje, ik heb zelf een beste vriendin, maar ik denk wel dat je weet wie ik bedoel…Herinner je nog paar maanden geleden? I Love Techno? Ik had het ook moeilijk en miste je ook wel maar wist dat alles weer op hetzelfste ging neerkomen… Uiteindelijk maakten we het’goed’. Maar besefte je het wel? Ik merkte meteen dat we toch niet zo voor elkaar gemaakt waren toen ik je bezig zag. Een fake blondje dat als een zombie in haar BH rondtoerde onder invloed van speed, knap… Ik herkende je niet meer. Ging je me er anders ook in betrokken hebben?
Je ziet, trek niet altijd eerst een lijn tussen slachtoffer en schuldige. Nou, ik ken het verhaal van Neongirl nu niet helemaal maar naar wat zij zegt vind ik het spijtig voor haar en ik denk dat bij deze alleen tijd alles kan oplossen. Alleszins heeft dit verhaal m’n hart opgelucht, verder ga ik er niets meer over zeggen, ieder zo z’n verhaal zeker. Ik weet dat sommige mensen mssn wel in de aanval zullen gaan tegen mij, maar eigenlijk kan het me gestolen worden.
Sow, psychobunny, the world means more than just you…