Enkele bericht bekijken
Oud 21 July 2004, 07:57   #6
HazesRules
Guest

Standaard

Ach stoned zijn is voor mietjes..... Kleine kinderen die niet onder willen doen voor de rest. En eigenlijk krijg je er alleen koppijn van en word je kei moe, fijn hoor!!!
Sowieso oprotten met alle drugs die er zijn. Ik heb al twee mensen ten onder zien gaan... de ene aan wiet en de ander aan harddrugs (pillen en speed). Die eerste heeft drie keer geprobeerd om Havo 4 te halen... de ander, ach daarvan weet je nu al dat ie z'n hele leven in de bijstand komt. De laatste keer dat ik die gozer zag was afg. zaterdag.... de meeste mensen lachen m uit omdat je duidelijk ziet dat ie onder invloed is... maar als ie mij zegt dat ie 7 pillen op heeft heb ik toch wel met m te doen... dat je niet zonder kunt is heel erg. Het spul tast z'n hersenen zo erg aan dat ie normaal al gekke dingen doet waar hij zelf geen controle meer over heeft.

Ook een keer hier midden in de stad, kwam ik een groepje jongens tegen, en ze hadden allemaal zulke grote pupillen en zeiden ze dat ze veel pilletjes op hadden... triest gewoon, je kan het zelfs zonder alcohol kei gezellig hebben.

Dus: DON'T DO DRUGS
  Met citaat antwoorden