Het klopt wat je zegt, BW.. Op elk systeem valt wel iets aan te merken, maar het moet wel duidelijk zijn, anders wordt het helemaal willekeurig, en dan heb ik het niet over vriendjespolitiek maar dan kan het zelfs afhankelijk zijn van de zin die iemand een dag heeft.
Oh, dat ziet er uit als een flame, ff aantekeningetje plaatsen. Nu kun je voordat je een OW krijgt toch enigzins over de schreef gaan. Dan lijkt me het 2 OW's ban-systeem effectiever en eerlijker..
Maar misschien is het idee van Bas toch iets, OW's na een tijdje laten vervallen wanneer je terug gaat naar 2 OW's. Als je na 2 OW's toch nog niet per se een ban hoeft te hebben.. Gewoon de OW laten evalueren als je daar zelf prijs op stelt (ff FB PM'en ofzo). Als het een lichtelijk vergrijp is dan hoeft ie niet per se te blijven staan denk ik?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|