Onderwerp: wie wint de Tour?
Enkele bericht bekijken
Oud 22 July 2004, 00:25   #200
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Beetje zielig, wederom. Het hele peleton is compleet gedrogeerd, maar Armstrong is de boosdoener! Natuurlijk heb ik ook respect voor Aart Vierhouten, maar Armstrong rijdt vandaag alwéér iedereen (alle vol EPO gespoten renners!) er compleet af en gaat zn zesde achtereenvolgende Tour met grote overmacht winnen. Het stelt natuurlijk allemaal helemaal niets voor, maar mag ik dat toch wel knap vinden?
Noem jij het zielig, ik heb gewoon een hekel aan die man en kan die kop van m niet meer zien. Dat moet dan Eddy Merckx doen vergeten? Mijn hemel, alsjeblieft niet!

En respect/bewondering heb ik dus ook totaal niet voor hem. Voor niemand niet uit het peleton, behalve 100% cleane renners als Vierhouten. Voeckler is ook duidelijk zo iemand. Houdt het even op zijn tandvlees vol, maar bekoopt dat ook in de rest van de tour en zit er helemaal doorheen.

Maar nee, onze wielrenner, pardon, tour de france-renner (wat in vergelijking met andere sporters inderdaad niet veel voorstelt, 3 weken arbeid in een jaar en dus ook niet knap gevonden hoeft te worden) rijdt 100% zeker níet clean; wat bijzonder frustrerend is. Daarnaast doet ie ook nog eens geen zak verder. En daarnaast kan ik absoluut niet tegen die mensen die nu met open mond gaan lopen roepen: oooh, maar dat is wel heel knap!

Vandaar vergeef mij mijn wat ongenuanceerde reacties, maar an sich lokte je het deels wel zelf uit
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden