Onderwerp: ruzie na uitgaan
Enkele bericht bekijken
Oud 1 August 2004, 09:56   #19
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Jah der zijn van die neanderthalers die zich echt niet kunnen gedragen

Op dit moment is het hier kermis (t/m woensdag) en gisteravond was er een hardcore impact in het jongerencentrum waar ik altijd kom. Dus dan komen er allemaal van die skinheads en dat gevolg. Ennuh.. toen liep ik gisternacht naar huis over de parkeerplaats want ik wou me fiets ophalen. Komen er echt ineens een stuk of 40 van die skinheads mij voorbij rennen.. echt super hard. Want de politie zat achter hen aan met honden enzow. En ergens anders zag ik een groepje van 10 van die skins tegen 1 buitenlander bezig. En ik voel me er nog wel scuuldig over dat ik me er niet mee heb bemoeid, niet heb gevraagd of ze die jongen niet met rust konden laten ofzo.. maar ik was echt te bangt dat ze dadelijk mij ook aan gingen vallen ofzo.

Ik ben gewoon bang voor skinheads. Ik krijg echt de kriebels als ik die gasten zie wnat die slopen hier in Venray echt alles. Ik heb gisteren gewoon voor het eerst politiehonden gezien want die hebben we hier niet in Venray, zijn speciaa lvanaf een andere eenheid af moeten komen ofzo.

Echt ziekelijk