Enkele bericht bekijken
Oud 5 August 2004, 14:05   #16
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Je hebt PSV dan niet helemaal gevolgd de laatste dagen, Tijs, want Hiddink is nu aan het expirimenteren met Bogelung op links, wat een stuk beter ging Lamey zou dan rechts kunnen spelen. Lijkt mij een behoorlijk alternatief. De vrije trappen van Alex wilden trouwens ook niet zo lukken naar verluid..

3e heb je trouwens niets aan. Is iedereen uit de omgeving van Schijndel soms zo blij met een dooie mus? Vloet krijgt ook maar geen genoeg van het verkondigen dat 'zesdes' een prima prestatie is. Echter je hebt er helemaal niets aan, en dat zien alle supporters alleen Wiljan V. niet. 3e is voor PSV Uefa-cup, kun je net zo goed vijfdes worden toch!
Bartje.. volgens mij heb jij het helemaal niet gevolgd zelfs.
Bogelund stond op links omdat Lee nog met de Azie Cup bezig was... En dan is Bogelund daar het enige alternatief. Was gewoon een drama. Opbouwend een ramp, verdedigend niet bepaald bijzonder als zelfs Forlan een aantal keer er voorbij kan. Colin kreeg al de voorkeur boven Lamey tegen Manchester.. Uiteindelijk staat Bogelund waarschijnlijk gewoon op rechts hoor, hetgeen in betreur.
Alex had een magnifieke vrije trap van zo'n dertig meter onderkant lat tegen ManU...

En natuurlijk zie ik PSV liever hoger eindigen. Maar als je reeel bent moet je toegeven dat Ajax en Feyenoord momenteel gewoon verder zijn... Derde is dan ook geen goede prestatie, het is het minimale wat er gehaald moet worden... En hopelijk zal PSV de slag aan kunnen gaan met Feyenoord en Ajax om hoger te eindigen.. maar dat zijn twee teams die helemaal op elkaar ingespeeld zijn, terwijl PSV met een geheel nieuw elftal begint.