Onderwerp: ruzie na uitgaan
Enkele bericht bekijken
Oud 5 August 2004, 16:08   #39
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Vertel mij maar waar ik wat verzin, ik quote:

Nee god wat vond je het erg, in plaats van sowieso maar een andere weg te kiezen dan geweld beschouw je het als enige mogelijke optie. Volgens mij versta je iets heel anders onder normen en waarden..
Het is uiteraard wel aardig dat wij er niet op aangekeken worden door het barpersoneel; dat het dus wel leuk is dat zij ook doorhadden dat wij niets aan de situatie konden doen.
Daarnaast is het ook wel leuk te zien dat die gast geleerd heeft van zijn fout. Niet leuk is het om op je vakantie bij een vechtpartij betrokken te raken. Wij komen om te feesten.

Ja, en dat vond ik erg.

Jij gaat mij vertellen dat ik geen normen en waarden heb? Mijn god ventje, rot lekker een eind op zeg! Jij bent echt nog nooit op stap geweest, dat kan gewoon niet anders. Een vriend van een goede vriend van mij (ik kende de jongen niet) is levenslang invalide geraakt nadat hij rustig probeerde uit te leggen aan een volstrekt doorgeslagen mongool dat hij niet gediend was van zijn gedrag. Hij werd vervolgens helemaal in elkaar geslagen door die idioot.

Ja, het lost tijdens het uitgaan echt veel op om weg te rennen en je maat in de steek te laten!! Ga vooral even de politie bellen, of probeer iemand die duidelijk niet voor reden vatbaar is met argumenten tot rust te brengen! Ik ga al sinds mijn 14e uit, en weet echt wel wanneer het zin heeft om te praten of wanneer je gewoon je vrienden moet beschermen. In dit geval had praten geen enkele zin, en wegrennen doe ik natuurlijk al helemaal niet. Waarom zou ik? Ik volg wel het voorbeeld van onze zeer 'verstandige' minister van Binnenlandse Zaken, en heb de man een rotschop gegeven!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden