Onderwerp: ruzie na uitgaan
Enkele bericht bekijken
Oud 5 August 2004, 17:45   #47
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Post van Bunny slap ik gemakshalve over aangezien haar mening mij niet interesseert.

@ Pakspul/nowknown: dan moet je anders ff goed kijken; ik ben namelijk bijna 2 meter groot. Daarnaast herhaal ik nogmaals voor de 100e keer dat wij zelden tot nooit ruzie hebben; echter wij wonen niet in Twente of de achterhoek, maar in de sociaal zwakste streek van Nederland, met zeer veel buitenlanders en werkloosheid. Net als in Rotterdam zijn daar het aantal vechtpartijen, agressieve jongeren en allochtonen procentueel zeer hoog. Agressie tijdens het uitgaan komt met name in Heerlen zeer veel voor. Vandaar dat we om die ellende te ontlopen al vaker naar Hasselt of Aken gaan, maar dat is dusdanig duur dat je dat niet elke keer kunt doen.

Pakspul kent verder klaarblijkelijk mijn gehele opvoeding. Nou beste man, mijn ouders zijn keurige mensen en ik ben totdat ik voor het eerst uitging nog nooit met geweld in aanraking gekomen. Daarnaast is de enige overtreding die ik in mijn hele leven heb gemaakt een snelheidsovertreding met de auto geweest. Mijn ouders en familie hebben trouwens ook geen strafblad

Nu ben ik reeds 5 of 6 (?!) posts aan het wachten op wat de edelmoedige Not-Known dan voor oplossing voor mij in gedachten heeft, want een grote bek hebben wij namelijk ook nooit. Vroeger een paar van mijn vrienden wel eens, waardoor ze zelf de problemen over zich afriepen. Nadat we als ouderen van de groep (ik ben zelf 20, enkelen zijn 21, de rest is 19 (2) 18 of 17 hen op dit wangedrag hebben aangesproken gebeurt dat tegenwoordig nooit meer. Wij lokken niets uit, zijn niet agressief niet in woord en ook niet in gebaar. Nog steeds vraag ik mij dus af wat jij zou doen in een situatie dat een of andere marokaan (niet generaliserend bedoeld) jou vriend in elkaar zou lopen te slaan. Nu niet zeggen dat hij er wel voor zorgt datie niet in zo'n situatie terecht zou komen want dat is kul. Wij vragen er ook nooit om, en toch gebeurt het. Wat zou jij dan doen?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden