Onderwerp: Sterrenbeeld
Enkele bericht bekijken
Oud 5 August 2004, 22:05   #85
0Vera
Lid

Standaard

Sanne, er mag er wel eentje weg hoor

Ik ben net als Electricity tweeling, en in het jaar van de Rat geboren. Ik herken mezelf in sommige dingen heel erg (belangstelling voor de medemens, en nieuwsgierig van aard) maar ik vind niet dat ik snel verveeld ben. Ik ben zeker leergierig, en wil graag bijleren in plaats van in mijn oude kennis en ontwikkeling blijven 'hangen', maar ik kan ook uitdagingen zoeken, en heb zeer veel geduld.
Aan de andere kant vervelen dingen die echt totaaaaaaaaal niet veranderen me wel weer heel erg

overigens:
Citaat:
van nature ben je een vrolijk, opgewekt en verleidelijk persoontje, maar je humeur kan plots omslaan en dan is het huis te klein.
ik ben niet zo overheersend in de liefde, en ook niet als aanwezigheid. Ik herken me niet in het "van nature opgewekt", ben wel vriendelijk en zachtaardig, maar ik ben me wel steeds meer bewust van mijn houding, waardoor ik ook steeds beter stilsta bij het "hoe kom ik over". En mijn humeur slaat niet zo snel op tilt, dat was vroeger door mijn depressie wel (diepe dalen, hoge pieken) maar dat heeft niets met mijn sterrenbeeld te maken. Ik kan wel soms door een opmerking of gebeurtenis ineens worden teruggegooid in een nare herinnering, en dan verandert mijn gedrag wel, maar over het algemeen ben ik redelijk consistent.

Maar ik herken me ook wel in andere sterrenbeelden
Ik weet dat er een kern van waarheid in zit, maar neem de meeste voorspellingen met een fikse korrel zout.

[edit] in de Rat herken ik mezelf totaal niet

Die tijdschrift-sterrenbeeldvoorspellingen moet je trouwens uberhaupt niet serieus nemen, dat is veel te globaal, en vaak niet eens nauwkeurig. Soms alleen maar gebaseerd op een grote duim
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden