Enkele bericht bekijken
Oud 6 August 2004, 02:29   #19
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik vind het een twijfelgeval. Hoewel het wel zooi is die je op school leert, is dat geen argument om het op Schoolforum te plaatsen. Je krijgt namelijk ook Seksuele voorlichting op school. Moeten zaken die daar niet helemaal goed zijn besproken dan ook op School geplaatst worden ipv op Seksualiteit.
Vind ik nogal een slechte vergelijking. Seksuele voorlichting is totaal niet te vergelijken met de strekking van het seksualiteit forum. Seksuele voorlichting op school is puur en alleen bedoeld om de jongeren in te lichten over het krijgen van een kind (waar seks immers in eerste instantie voor bedoeld is), daarnaast word je erbij ingelicht over de gevaren die het bedrijven van seks met zich mee kan brengen. Bij seksualiteit gaat het echter al een stuk verder. Daar wordt gesproken over ervaringen, technieken en nog enkele andere niet nader te noemen onderwerpen.

Dit topic gaat over het (ooit op school aangeleerde) Nederlandse taalgebruik. Aangezien het onthouden hiervan eigenlijk zowel zeer praktisch is als je nog naar school gaat of als je daar al vanaf bent ben ik van mening dat dit topic prima thuis hoort in het school forum. Handige ezelbruggetjes voor rekenen, taal enz. zijn toch altijd welkom in dat forum?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden