:@
Citaat:
Den Ouden lijkt te kiezen voor ADO
De komst van Geert den Ouden naar De Graafschap hangt aan een zijden draadje. ADO Den Haag is tot overeenstemming gekomen met Djurgardens IF, de Zweedse club van Den Ouden. Of de ploeg van trainer Frans Adelaar ook tot een akkoord komt met de spits is nogonduidelijk.
De Graafschap heeft ook een bod gedaan bij Djurgardens om het doorlopende contract van Den Ouden af te kopen, maar zaakwaarnemer Winnie Haatrecht weet daar weinig van. "Ik werd donderdagavond verrast met het bericht dat ADO eruit was met Djurgardens. Toen heb ik Tukker gebeld. De directeur van De Graafschap gaf echter niet thuis. "Hij was de hele avond niet bereikbaar. Vanochtend reageerde Tukker teleurgesteld op het bericht van ADO net als trainer Kruys. Daarna heb ik niets meer van hem gehoord ",aldus Haatrecht.
Den Ouden wil weinig kwijt over zijn nabije toekomst, maar lijkt te kiezen voor ADO Den Haag. "Ik woon in Rotterdam en dan is Den Haag toch wat dichterbij dan Doetinchem. Maar het zijn allebei mooie clubs." Johan Tukker wilde vrijdag niet reageren. "Dat is niet nodig. Het loopt nog", aldus de algemeen directeur.
Bron: Omroep Gelderland
|
Weer lijkt de manier van handelen wat betreft transfers bij De Graafschap amateuristisch en vissen we weer eens achter het net

Tukker was ook al in deze cruciale periode een keer op vakantie