Enkele bericht bekijken
Oud 10 August 2004, 17:30   #70
prinsesofhearts
Guest

Standaard

wa salaams ( gegroeit)

ik kan mee praten ik weet wat je zeg want ik ben half pakistaanse mijn vader was moslim mijn moeder hollandse wat moslim is geworden om met pops te trouwen ehm dus de islam is ook mijn opvoedig wat ik vindt is je geloof moet je zelf maken wil je weten wat dat geloof zegt lees dan de koran ook in een taal van begrip want vele dingen die ons hier in eurpa in 2004 worden op gedragen zijn toch de normen en waarde van toen
en vaak is het zo dat de islam en de cultuur een mensel is ook van dingen vanuit de culttur wordt gezegt mag niet in geloof terwijl ik denk life is 1ce ik zelf heb ook een NL vriend wat me ouders niet weten maar ik heb zo iets van door plichten hou je een gevoel niet tegen het blijft groeien en sex is voor mij ook een gevoels uiting en ik vind dat jij als persoon dat zelf te bepalen heb ook jij heb een stuk prayvie waar de wereld nix mee te maken heb want wat vaak in de islamitiche wereld gebeurd is uithuwelijken daar mee beledig ik de islam niet want ik ben zelf ook maar is waarheid en kijk eens in de koran waar staat over uithuwelijken? nergens en toch gebeurd dat weer een stuk cultuur wat benaamd wordt tot geloof en dan moet je maar sex hebben met hem of je hem nou kies of niet want hij heeft je op papier jaa dag hoor ik vind dat goed koop je moet zelf weten wil je sex dan hebbie dat remember life is 1ce and true love is 1ce
ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb
  Met citaat antwoorden