Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz
Dat van die taakbalk is een leuk idee. en vrij simpel om in te bouwen. al is een snelkoppeling op je bureaublad ook best snel.. toch?
wat betreft VanDale.. tjah.. die data/website wordt gratis beschikbaar gesteld. mijn tool leest die gratis pagina en laat hem in een browser zien (dat tekst venster is een Internet Explorer die wat is gestripped), dus eigenlijk doe ik niets geks.
sterker nog, mijn tool is gratis.. dus niemand loopt hier inkomsten mis.
|
Dat je de data zo op kan vragen zegt niks over de licentie om de data te gebruiken in extere tools. Ik ken nog zo iemand die dit heeft gedaan bij de site tvgids.nl. De tool was voor enkelen bestemd maar is onverwacht zo populair geworden dat de hele site overbelast raakte. Die heeft dus een leuk probleem gehad daarmee.
Bij vandale.nl is het ook wel degelijk te gooien op inkomsten derving, aangezien de site vol staat met reclame voor eigen producten, die mensen niet meer kunnen zien zodra jij dit prog gebruikt. Of jij er geld voor zou vragen doet nog niet eens ter zake.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
ik dev zelf wel maar heb zeker wel dingen die ik voor mezelf maak omdat ze gewoon handig zijn en de rest hoeft die dingen toch niet te gebruiken
|
Dan moet het dus ook niet op dit forum geplaatst worden zoals nu.