Enkele bericht bekijken
Oud 11 August 2004, 21:45   #15
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Goals vallen ongelooflijk knullig... Maar ik vind niet echt dat Gomes er schuldig aan is. Die muur stond op zich goed, maar het mag natuurlijk nooit zo zijn dat een bal dwars door de muur gaat, want dan heeft die muur ook geen nut meer...

Die derde goal was al helemaal drama, ongeloofelijk hoe vrij die kerel stond.. Park kwam er achteraan gehobbeld, maar zoals van Hanegem al zei: waar was Ooijer uberhaupt? Die hoort daar te staan, niet Park..
En ik vind het erg opvallend dat Rode Ster weer op identieke wijze kan scoren (en kansen krijgen) als tegen Young Boys.. Waarom zit Hiddink dan op de tribunes daar? Dan zou je toch verwachten dat zoiets niet zo vaak kan gebeuren.

Verder mist PSV toch wat stootkracht.. Vennegoor stond echt goed te spelen... Maar Beasly, Park en de Jong zijn allen geen spelers die echt schotkracht en koelbloedigheid hebben voor de goal... Beasly viel me absoluut niet tegen, Park zet zijn goede lijn van vorig jaar door en kan menigeen nog eens gaan verrassen.. Maar de Jong blijf ik toch een middelmatige speler vinden hoor.. Hopelijk komt op die positie nog een schotvaardige speler erbij, die om Vennegoor of Hesselink kan spelen.
Daarachter staat het met Cocu en van Bommel (hoelang nog?) erg goed...
Die stomme foutjes er uit, wat meer stootkracht voorin en het staat toch alleraardigst.