Sjesus heeft wel wat beters te doen dan vullen jou kalkoen. Doe dat maar lekker zelf helaas kan je zus je niet helpen zij ligt te kreunen en te steunen terwijl ik gebruik in jou zus mijn lul, zijn jij en je kratje bier een dikke nul. Heb je het dan niet door je zus is door mijn sperma helemaal schoor. Ze hoert de hele buurt af sta je daarvan paf? Ik niet, het zal wel iets erfelijks zijn in jullie familie jullie zijn tenslotte allemaal een beetje kiriewilie. Hoop dat het ooit met je goedkomt en dat je ooit deo gebruikt want je ruikt naar strond. Geen meisje wordt van jou nat, dus gebruiken doe je toch niet meer die lat. Stop em daarom maar weg want heb jij ff dikke pech. Ik ben hier neuk elk meisje als een stier want ben ik toch een seksdier. Hoop dat jij ooit je maagdelijkheid verliest, anders ben je natuurlijk wel een beetje triest. Met je praatjes vul je namelijk echt geen gaatjes. En met dat kleine dingentje van je gaat het waarschijnlijk ook niet echt goed, het playen zit gewoon niet in je bloed.
|