Volgens mij denk jij dat ik iemand anders ben, ik zit namelijk bij de grote piemel clan. Ik weet wel degelijk wat een stijve is.. dat jij nou alleen weet wat een piemel is, komt doordat je kijk onder de douche naar andermans penis. Je bent bent nog impotenter dan impontie zelf, weet je wat ik doe in deze rap ik bedelf. In een mannengevangenis vol met homo's daar ben jij inderdaad de baas eigenlijk ben je maar een zusje want met één manier maar kan jij neuken en dat is in je anusje. Want met je piemel krijg je weinig klaar. Het is jammer maar waar. Veel berichten heb je al naar topics gestuurd over je micro pik van 2 cm dik. Het is erg jammer voor jou dat je daar niets hebt, daarom trek je je suf.. om een grotere piemel te krijgen dit alles is zeker geen bluf. Je bent gewoon een triesteling, nooit zul jij krijgen een lekkerding. Je kan maar beter gaan verhuizen ver in de bossen, misschien kan je daar lekker geilen op de ossen. Je wordt tenslotte helemaal gek als je zo een dier ziet, maar het geilst word je nog wel van een lekkere zwarte Piet. Zo een sexslaafje daar hou je wel van. Misschien kan je beter houden een LAN. Je bent tenslotte een computer Nerd en het enige wat je een beetje kan is internetten, lekker chatten: met een computer chick jij bent echt heel sick.
|