Onderwerp: Feyenoord vs Ajax
Enkele bericht bekijken
Oud 16 August 2004, 16:03   #15
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wanneer iedereen fit is bij De Graafschap, dan staat er best een eredivisie-waardig elftal als ik de seizoengids erbij pak.

Van Dijk is een prima doelman. Pakt niet echt punten maar verspeeld er ook geen. Klak is naar verluid echter niet eredivisiewaardig.
Bot is de slechtste rechtsback van de Eredivisie, absoluut niet eredivisiewaardig.
Van der Kruis, blijft bij mij vooral hangen als matennaaier, maar kan het niveau redelijkerwijs aan. Wanneer Karnebeek ooit weer fit wordt zou een duo Karnebeek/Bakens voor mij de beste oplossing zijn. Ik weet niet trouwens waar Kalezic hoort te spelen? Maar als hij linksback zou kunnen spelen zou ik m daar dan neerzetten, of eigenlijk liefst rechtsback, op de plek van Bot, want die is nog slechter dan Carrilho. Maar die laatste blijft tegen een club die zonder echte rechtsbuiten speelt nog wel op de been.

Een middenveld met Kooijman/De Graef en Van Leerdam is middenmootwaardig zelfs. Daarachter staat nog Duits, maar voor de rest is de spoeling vrij dun.

Voorin Ax/Van Beukhering en dan stopt het. Valeev en Mihci komen te kort, Haklander is nog erg jong. Wat Arthur al zei moet er eigenlijk nog in elke linie een eredivisiewaardige speler bij. Met name voorin en op het middenveld..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden