Onderwerp: Olympische Spelen
Enkele bericht bekijken
Oud 17 August 2004, 17:59   #54
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
De Nederlandse turnsters hebben zich helaas niet geplaatst voor finales , erg jammer...

Synchroonspringen 3 meter bij de mannen gisteren was echt sensationeel mensen, je hebt echt iets gemist als je het niet hebt gezien .
De favorieten, de Chinezen EN de Russen, maakten beiden in de laatste ronde een gigantische fout waarmee ze in 1 klap terugvielen naar de laatste en een na laatste plaats. Een Chinees raakte de weg kwijt in de lucht en kletterde op zijn rug, en de Rus Sautin (beste springer van de wereld van de laatste jaren!) raakte bij zijn tweeenhalf binnenwaarts gehoekt met zijn voeten de plank .
De Grieken, die alleen maar mee mochten doen omdat ze gastland zijn en in de kwalificaties maar 17e waren, sprongen supergoed en hebben gewoon goud gewonnen .
Wat een sport he .
Het was echt mooi! Mijn ouders zaten te vertellen van die man die toen met zijn hoofd op de plank terecht kwam, en diezelfde sprong raakt sautin die plank met z'n voeten

Vond het echt leuk om te zien! Alleen die omroeper, daar heb ik mij echt mateloos aan geërgerd Wat een ontzettende kneus was dat..
chica is offline   Met citaat antwoorden