Enkele bericht bekijken
Oud 17 August 2004, 20:12   #15
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

We hebben het over een topic uit 2003, Stevie!! En dan nog vind ik de stelling volkomen overbodig. Er zijn immers 18 gebruikers die vóór het behoud van het forum stemmen. En dáár gaat het om. Maak eens een poll over of Kunst moet blijven, of Games, of Muziek!! Je zult zien dat dan óók een overgroot gedeelte het overbodig vindt, maar het gaat juist erom dat je voor zoveel mogelijk mensen interessante fora houdt.

Ik ben bijvoorbeeld echt niet van plan om op 3 verschillende forums te gaan kijken of er een topic over uitgaan staat. En terecht niet, iemand die voor kunst kwam gaat ook niet wanneer zijn/haar forum verspreid wordt (het kan makkelijk over Foto's en lifestyle en cybertalk verspreid worden!) alles nakijken. Zoals ik al zei; het succes van een forum moet je ook niet aflezen aan het aantal reacties, maar aan het aantal mensen dat tevreden is met het feit dat het forum er is. En blijkbaar waren 18 mensen er zeer tevreden mee, en dat is een heleboel!

Zo heeft uitgaan niets met cybertalk te maken. Cybertalk is een forum voor de wat serieuzere onzin. Lifestyle heeft ook vrij weinig met uitgaan te maken. Uitgaan heeft zo eens in de zoveel tijd wat interessante discussieonderwerpen (neen, dat hoort dan níet op discussie-forum), en daarvoor dient alleen al zo'n forum voorhanden te zijn. Er staat duidelijk aangegeven wanneer je op het forum komt dat er een nieuwe reactie is (en dat was heus niet eens in de week). En anders hoef je er dus ook niet heen te gaan.

Hoe wil je nu in 's hemelsnaam als forum groeien wanneer je steeds meer forums weg doet? Waarin ben je dan nog in godsnaam onderscheidend? Alles wordt op 1 hoop gegooid, een nieuw lid dat hier komt ziet totaal geen onderscheidende dingen ten opzichte van andere fora. Diep en diep triest
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden