Ik geef het op. Dext0r heeft voor mij ook defenitief afgedaan als capabel beheerder. Een uitspraak als deze
Citaat:
Verder kan ik je strijdlust voor iets waar je je zo graag voor wilt hard maken wel bewonderen hoor. Ook al zullen de gedane zaken geen keer nemen.
|
tekent de infantielheid van deze persoon. Als je dusdanig kortzichtig en dom kunt doen, dan houdt iedere vorm van een discussie alweer bij voorbaat op.
Bootje, werkelijk waar; je kunt ook op aan de bar zeggen wat je een goede muziekant vindt. Waar slįįt dat nu in godsnaam op.
Het is helemaal niet logischer dat ik voor mijn favo drankje hier terecht kan, voor mijn favo toko daar, en voor mijn favo DJ weer ergens anders. Dat zou ik graag op een UITGAANSFORUM DOEN. Verder is het bijzonder vervelend dat op al mijn andere punten totaal niet wordt ingegaan; te weten:
* Andere fora zijn net zo dood, maar die worden ook niet opgesplitst.
* Een uitgaansforum behoort gewoon op een jongerenforum te staan.
* De diversiteit van de onderwerpen is dusdanig groot dat je het niet kunt maken deze op 3 verschillende fora in te delen.
* Een behoorlijk aantal leden is voor het behoudt van dit forum
Het toegeven van foute beslissingen is nooit een sterk punt geweest van de staff. Maar ik had werkelijk goede hoop dat het nu beter zou gaan. Maar blijkbaar is bij de rest een ernstige vorm van verzadiging opgetreden. Dextor, flikker lekker een eind op als je niet wķlt discusiėren. Je bent echt niet onvervangbaar. Dan ga lekker op een ander forum zaken van 3/4 jaar terug ineens doorvoeren zonder verder te kijken dan de spreekwoordelijke neus lang is