Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik geef het op. Dext0r heeft voor mij ook defenitief afgedaan als capabel beheerder. Een uitspraak als deze
|
bart, je moet nu eenmaal niet verwachten dat bij het minste of geringste kritiek op een verandering van de staff wij gelijk aan komen drijven met een referendum of een tussenmaatregel om het 1? of misschien een handjevol users hun woord te volgen. Mocht er echter een overweldigend beeld zijn dat uitgaansforum een succesvol forum was, of kan worden ( m.a.w probeer het over 3 maanden nog eens?) dan is er nog altijd de mogelijkheid om de dingen aan te passen.
En om over het punt discussievoeren te vallen. Je valt over mijn opmerking, maar tegelijkertijd zou ik ook jou argumenten af kunnen schilderen als 'kortzichtig' of 'dom' want je weigert in te zien dat uitgaans topics perfect ergens anders plaats kunnen vinden. Naar mijn mening ben jij hier degene die niet echt open staat voor kritiek; jij vind immers dat het uitgaansforum er hoe dan ook moet zijn omdat dit een jongerenfora betreft en daarmee lijkt voor jou de kous af.
Overigens wil ik maar al te graag discussieren maar doe dit dan alsjeblieft wel op fatsoenlijk niveau

(dat wil dus zeggen; ook argumenten begrijpen die niet in je eigen straatje passen.....)