Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Maar dan nu de grote hamvraag; op welk criterium is er dan besloten dat dat forum weg moest? Waarom wordt dan bijvoorbeeld niet lifestyle omgedoopt tot uitgaansforum/gezondheid? Ik ben ervan overtuigd dat zo'n benaming heel wat meer aanspreekt! Ik vind dat 18 actieve leden die voor behoud van het forum waren (je refereert immers zelf dat daardoor de discussie gestart is en dat er nu een besluit genomen is, rijkelijk laat), lijkt mij reden genoeg om dan toch even te checken. Had mooi het einde van ledenstaff nog wat luister kunnen bijgeven 
Verder hoop ik er nog steeds op dat uitgaansforum op zijn minst dus in een forumnaam wordt opgenomen. Zo moeilijk is dat niet; en het geeft de vaste uitgaansforumbezoeker nog op zijn minst iets. Bovendien zijn de meesten het er wél over eens dat het eigenlijk wel hoort bij een jongerenforum.
|
ik vind lifestyle net een goede titel. in de uitleg onder de titel zou uitgaan misschien vernoemd kunnen worden? dat valt te bezien.