Enkele bericht bekijken
Oud 17 August 2004, 22:37   #39
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Waarom Uitgaansforum in mijn ogen geen bestaansrecht meer had....

Ik kwam zeer regelmatig op dat forum (wat ook wel mag als FB), maar in feite was er maar een topic echt actief.. Het topic waar je uitgeweest bent... Daar werd regelmatig in gereageerd, maar geeft een forum geen bestaansrecht.
Dan waren er nog enkele topics, zoals favoriete drank, maar dat waren ook niet bepaald hardlopers.

Ook zag je in dit soort topics dat toch vaak weer dezelfde antwoorden kwamen.. Er komt helaas te weinig nieuws in dit forum.. Daarvoor is ll.com denk ik te klein.
Was dit een groter forum geweest, dan had het forum meer bestaansrecht gehad. Bijvoorbeeld door uitgaansgelegenheden te bespreken.. Maar hier komt het zelden voor dat forummers in dezelfde plek uitgaan..

Dan vind ik, samen met de rest van de staff, dat het Uitgaansforum beter weg kan.
Een 'waar ben je uitgeweest'-topic kan dan beter in Cybertalk staan. Dat is een actiever forum en dan kan zo'n topic het cybertalk-forum stimuleren drukker te worden en andersom.

En mocht leerlingen.com qua drukte ooit s.com of fok evenaren, dan is een nieuw Uitgaansforum in mijn ogen zeker een pre. Maar in de huidige vorm heeft het naar mijn mening totaal geen bestaansrecht.

Edit: ipv Cybertalk kan Lifestyle natuurlijk net zo goed.. Want uitgaan behoort toch wel tot je manier van leven..

Laatst aangepast door Tyskie : 17 August 2004 om 22:44
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden