Enkele bericht bekijken
Oud 17 August 2004, 22:55   #40
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Gezondheid en Psychologie en Filosofie zijn 2 totaal verschillende onderwerpen, met als grootste verschil dat Gezondheid (voornamelijk) lichamelijk is, en P & F meer over denken gaat.

Uitgaan echter hoort bij Lifestile, aangezien je (ff simpel voorbeeldje) als je skinhead bent ga je op andere plekken uit dan als je skater bent, en skinhead en skaters zijn beide lifestiles
In dat geval kan je hetzelfde redeneren qua muziek, want houd je van Hardcore, dan ga je ergens anders heen dan wanneer je een rock-liefhebber bent.

@ Tyskie: maar ga dan eens in op mijn punt betreffende die andere fora? Kunst, computers&internet.

Daarnaast waren er wel degelijk nog andere discussies, bijvoorbeeld over ruzie tijdens uitgaan, waaraan ikzelf nog actief deelnam (de discussie wel te verstaan).

Daarnaast blijf ik wel hopen dat het prominenter op het forum komt, aangezien ik persoonlijk graag over uitgaan van gedachten wissel. Bij mij neemt het nl wél een belangrijk deel van het leven in (uitgaan, niet het forum )
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden