Dat vind ik een erg kromme manier van redeneren, Bart.. Als ik als staff-lid, samen met de volledige staff tot de conclusie kom dat het Uitgaansforum geen bestaansrecht meer heeft in deze vorm, dan kun je onmogelijk daar een gebrek aan motivatie uit afleiden...
Als een topman van Philips vindt dat een onderdeel van zijn bedrijf niet rendeert, en hij stoot het af, is hij dan niet gemotiveerd?
Genoeg daarover dus.
Het is gewoon simpel. Het uitgaansforum had volgens mij in een jaar tijd nog niet een volle bladzijde opgeleverd met topics. Het actiefste topic bestond uit 5 pagina's.. Dan heeft het toch geen zin om dat forum aan te houden?
Als staff hebben we daarom besloten (iedereen stond er achter) om het forum op te doeken en bij Lifestyle te voegen...
Maar misschien is er een betere oplossing.
Misschien zou je Uitgaan en Lifestyle bij elkaar kunnen voegen en van Gezondheid een apart forum maken... Hoewel ik ook geen idee heb hoe populair het gezondheidsforum zelf is..
Een Weekendforum zie ik niet zo zitten persoonlijk, aangezien veel van de weekendactiviteiten onder andere fora vallen (sporten in Sport, culturele activiteiten in Kunst.. en om het nou over familiebezoek te gaan hebben ofzo?)
Maar er zullen allicht meer mogelijkheden zijn. Zoals je weet kun je me altijd aanspreken op msn of op het forum voor ideeën en ik hoop dat je genoeg vertrouwen in me hebt dat je weet dat ik er serieus mee omga..