Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
Nou beste luitjes, ik ga op Lowlands aan
hoe gaaf wordt het
|
BALLI!

je bent nu gewoon al weg joh EN je hebt je nummer niet gemeeld! foei

ik nog speciaal voor jou op je eigen faculteit met mijn mentor eventjes op de computer heb je gewoon niks gestuurd.
mja vast wel naar krien en die zie ik morgen dus dat maakt verder niet uit. oja ik heb jorieke en elkse nog gezien en even mee gepraat en dat was leuk. jorieke wordt gewoon lid bij ssr.
en word je nou lid bij catena? of ook bij ssr ofzo? ik heb net nog even rondleiding gehad bij catena en het lijkt me eigenlijk wel leuk

maarja ik ga nu nog niet beslissen denk ik misschien volgende week nog ofzo. het kan altijd nog daar in tegenstelling tot de andere verenigingen en dat is wel relaxt.
um ja even el cid nieuws voor de mensen die het willen lezen, tis best leuk, leuke mensen ontmoet, domme mensen ontmoet, hippe dingen gedaan, dinsdagavond met wouter gehangen totdat we eruit werden geschopt, allerlei verenigingen bezocht, weinig slaap gehad, veel bier geconsumeerd, hippe muziek gehoord en vanavond nog lekker uit en mn tas pakken en morgenvroeg om kwart voor 7 op het station yeah yeah.