Mjah zo denk ik ook.. ik ga naar de PABO.. zaql we lbijna geen jongens in de klas hebben
Nah goed had vorig jaar 1 jongen in de klas en daar heb ik echt een geweldige tijd mee gehad.
Ik heb vanvaond een beetje rondgebeld naar oudklasgenoten die al klassenlijsten hadden enzo. Ik kom echt bij een paar tuttebelletjes in de klas
Eerlijk gezegd vind ik dat wat minder..dat zijn van die mensen die al gaan gillen als ze door een survivaltocht een beetje modder op hun nieuwste levis hebben gekregen weet je wel. Dat soort mensen.
En ik ben wat mere uh.. hoe noem je dat.. nou goed. Helemaal anders

..ik ben makkelijk in de omgang, druk, vind alles goed, impulsief, zit altijd boordevol ideeen etc etc
En ik ben bang dat ik als mezelf niet helemaal in dat klasje ga passen omdat ik me nergesn bij mensne kan aansluiten ofzo die ongeveer dezelfde denkwijze hebben als mij.
Mjah ik moet het allemaal afwachten..dinsdag zie ik iedereen zeg maar weer ..ook die nieuwe mensen..tis afwachtne. Maar ik hoop zo dat er ook een beetje van die 'makkelijke' mensen in de klas zitten.. die niet zo moeilijk doen.