Onderwerp: Favoriete drank
Enkele bericht bekijken
Oud 21 August 2004, 14:16   #48
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Ja

Water is fijn en water is gezond. Tuurlijk verlang ik wel is naar een biertje ofzo, maar als ik moest kiezen tussen nooit meer water of nooit meer bier zou ik toch zeker voor water gaan. Water is lekker je moet het gewoon gaan waarderen. Geen toegevoegde suiker of kleur stoffen gewoon mooi helder water. Water is gewoon het oer beginsel van alle dranken. Water zuivert je lichaam en zorgt ervoor dat afval stoffen uit je lichaam gehaald worden. Water zorgt ervoor dat je lichaam afkoelt en je spieren optimaal kunnen presteren. Ze proberen dingen te maken die "beter" zijn of "lekkerder" maar dat gaat ze gewoon niet lukken. Water is perfect en al die fabriekanten verzieken dat gewoon door er troep doorheen te draaien dat nog slecht voor je is ook. Ze proberen jullie gek te maken en proberen jullie, jullie de consument dingen aan te praten die we eigenlijk niet nodig hebben. En eens zullen, ook jullie, erachter komen hoe goed en heerlijk water wel niet is.The end
hehehe ik hoop dat dit stukje was om te lachen