Enkele bericht bekijken
Oud 22 August 2004, 19:21   #20
FunFair
.

Standaard

mijn ervaring.. ik was 12 ofzow toen ik buisjes kreeg...

Ik moest liggen in zo'n ligstoel zeg maar.. lekker comfortabel...
m'n vader was met me mee gegaan... en ik kreeg uitgelegt dat ik tijdelijk werd verdoofd met 1 of ander gas..
Wat ik nog weet is dat het heel erg naar kauwgom rook.. maar niet vervelend ofzow... binnen 4 seconden was ik weg.. het laatste wat ik kan herrineren is dat alles heel erg vaag werd en dat ik naar m'n vader keek..
10 minuten later werd ik weer wakker bij allemaal schreeuwende kutkids.. dat was echt vreselijk.. heb je net buisjes en dan allemaal blerende kinderen om je heen... gelijk weer in slaap gevallen.. werd wakker gemaakt voor m'n naam, omdat ik geen naamkaartje had... ik was alleen niet te verstaan
Ik heb er verder geen last meer van gehad... had een kotsbakje meegekregen, want het schijnt dat veel mensen er van gaan kotsen ik had savonds gewoon weer trek en heb verder nergens last van gehad met de verdoving.

de 2e keer was om de buisjes eruit te halen.. toen gaven ze me een spuit met 1 of ander wit spul... steken ze eerst zo'n naald in je... dus ik na 10 seconden.. "hey moet ik niet in slaap vallen?" bleek dat ze dus nog dat verdovingsmiddel moesten inspuiten.. was 1 of ander wit goedje
toen ze het inspoten, kreeg ik een rare smaak in m'n mond en ik was echt binnen een seconde weg..
van die verdoving heb ik echt helemaal geen last gehad... toen ik weer wakker werd na 10 minuutjes ofzow kon ik gewoon recht lopen en ben ik naar huis gegaan... eind goed al goed... vond het wel leuk dat verdoofd worden

als je boven een bepaalde leeftijd bent krijg je geen kapje meer.. moet je ff navragen gewoon... een spuit was het prettigst..
als je kunt kiezen, moet je die ook kiezen... behalve als je niet tegen naalden kunt