Onderwerp: doom3
Enkele bericht bekijken
Oud 22 August 2004, 21:11   #4
aarsch
Guest

Standaard

funfair? hoezo vind je spel slecht dan??

persoonlijk vind ik het een bijzonder goed spel.
te beginnen bij de engine, ik heb een relatief oude pc (december 02) en mijn draait het spel op medium gewoon goed.
als je ziet wat het spel met models (aantal polygonen) en belichting allemaal kan is het echt buitengewoon. Carmack is op dit moment duidelijk het beste op het gebied van engines.

de sfeer is per kamer geweldig, zelf vind ik dat het geluid een zeer grote bijdrage hierbij heeft, daarnaast natuurlijk de gruwelijke beelden: bloed op muur, zombies etc.... persoonlijk hou ik niet echt van hersenloze shooters maar zoals in doom 3 de spanning word opgebouwt is het geen moment saai.

minpunten,
de besturing.... je hebt alle broodnodige bewegingen maar er zit niets nieuws bij ik heb het gevoel dat de besturing een stap terug is....

de flauwe humor: soms heb ik het id dat de makers grappig proberen te zijn (met dialogen enzo) maar daar slaan ze de plank echt volledig mis.

al met al vind ik het een behoorlijk vette shooter, op dit moment wel de beste op zijn gebied (multi player niet) maar er komen nog tal van andere top titels aan die denk ik wel doom 3 zullen wegvagen. als je van goede schrik momenten houd + grof grafisch geweld dan kan ik dit spel zeker aanraden
  Met citaat antwoorden