Onderwerp: Lowlands
Enkele bericht bekijken
Oud 23 August 2004, 15:42   #134
L_angeldc
Guest

Cool

THEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOO

nou lowlands was dus echt te fokking gaaf gewoon. krien zal het hier helemaal mee eens zijn. veel hippe dingen gezien, veel vooraan gestaan, beetje jammer van de regen toen we aankwamen vrijdagochtend maja. voor de rest was het weer wel prima, soms beetje koud vooral snachts enzo maar twas allemaal wel heel leuk.
wouter niet gezien omdat die zn mobiel uit had en niet opnam en niks terugsmste :S zelfs vooraan bij dep was hij nergens te bekennen. PECH DAN MAAR WOUTER

ooooo en ik vergeet het leukste van het weekend. we hebben gewoon even na het concert van razorlight met johnny gehangen met nog twee andere meiskes en twee engelse jongens. kzal even het begin vertellen. al vanaf radio 4 stonden krien en ik vooraan in de india tent en dus ook tijdens dep wat echte tering herrie is en ik vond het gewoon leuk. hoe vreemd was dat. alleen stond er zon enge handtastelijke langhaardige baardmans achter me die zn hangen op de dranghekken hield net zo om mijn heen. en later op mijn zij en mijn buik enzo :S nou daar hou ik dus helemaal niet van dus dat even duidelijk gemaakt.. ging hij jongen naast me lastig vallen en allemaal roepen " you fucking rock! dillinger fucking escape fucking plan!" wat een ito en toen duwde die jongen hem keihard naar ahcteren toe lol
anyways toen kwam razorlight en dat was TOP! krien en ik stonden echt zo in het midden en op een gegeven moment kwam de zanger naar beneden bij de dranghekken en toen ging hij krien knuffelen enzo. hij had haar vaag nog herkend van t in the park en ze kenden alle teksten uit haar hoofd en zat keihard mee te zingen. en na de show kwam hij nog voor bij de hekken staan en we staan met hem op de foto woo en die ga ik dalijk wegbrengen en toen bleven we met 6 mensen over ofzo en toen zei hij van we gaan samen hangen dus toen vertrokken we en hebben samen gehangen bij soulwax en beetje gepraat enzo. echt te gaaf zeg. nou daarna langs de tshirts weer gelopen en ze hadden razorlight thisrts en we wilden allemaal gaan kopen maar johnny zei van 'well send you some' dus mee onze adressen op papier geschreven en aan hem gegeven. hopelijk krijgen we ze ook want anders zou het wel stom zijn.
en toen wilde hij nog naar sixflags en krien en ik konden niet mee want we hadden niet zon bandje maar de andere 4 wel dus wij even afscheid genomen en afgesproken dat als ze volgende keer komen wij ook komen enzo en handje en kus op zn wang gegeven.. en wat doet krien? die pakt hem als laatste gewoon op zn bek. yup yup tis waar.. krien is een brok hormonen
en daarna even een zenuwinzinkje gehad en springen en schreeuwen. was wel lachen
en kga nu heel snel nog even rolletje wegbrengen en krien zal hier vast ook wel helemaal hyper nog gaan posten dus bereid je maar voor op een heleboel o my gods enzo

edit - ze was me dus al voor
  Met citaat antwoorden