Onderwerp: Quintin Tarantino
Enkele bericht bekijken
Oud 23 August 2004, 16:31   #11
yor
Guest

Standaard

vind de meeste van zijn films echt super

pulp fiction blijft zijn beste werk vind ik. hoe verschillende verhalen bij elkaar komen is geweldig gedaan, daarbij zijn de dialogen super (zoals een dialoog in het echt kan gaan) en de personages heel boeiend en goed gespeeld (yo, the zed, meesterlijk toch!)

resevoir dogs: super film, vooral dat meeste zich afspeeld op een locatie. de martel scene is gewoon super gemaakt en de muziek in de hele film is super. zitten leuke details ind e film verwerkt.

kill bill: deel 1 was toch even anders, maar zeker vermakelijk omdat het allemaal zo over the top is. het gave van deel 1 is dat het eigenlijk gewoon een super slechte film + verhaal is (net als die oude kung-fu b films). deel 2 vond ik zeker net zo goed. weer geheel anders uitgevoerd en weer fantastische dialogen en gevechten. ook komt hier weer de muziek erg mooi naar voren die mooie sferen weet te scheppen van de situaties

trouwens....als je van tarantino houdt....

kijk dan eens the big lebowski. in mijn ogen de beste comedy ever. geniale personages, quotes en dialogen en een te lomp en bizar verhaal en..... bowlen, veel bowlen!
  Met citaat antwoorden