Onderwerp: Lowlands
Enkele bericht bekijken
Oud 23 August 2004, 16:57   #140
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yor
leuk dat het leuk was

helft van het verhaal kan ik niet volgen, maar meisjesverhalen volg ik meestal toch niet goed.

heb helaas niet gezoend met de zanger van dep, heel raar...
haha ja ik heb het net even supersnel zitten typen allemaal omdat ik nog voor 5 uur bij kruidvat wilde zijn enzo.
maar het was dus heel leuk en we hebben gehangen met zanger van razorlight en we krijgen gratis shirts en krien is een groupie en dat was even korte samenvatting van wat ik eerder postte

ik vind maurits van gem eigenlijk helemaal niet zo leuk deruit zien en ik vind ook niet dat je der op lijkt, mja misschien qua lengte want hij is ook heel lang maar voor de rest niet zo

en dep was echt leuk ja. khad niet verwacht dat ik het leuk zou vinden eigenlijk. vooral omdat ik er niks van kende en ze nooit gezien/gehoord had enzo. maar ik vond het stiekum best leuk
tis wel tering herrie maar wel leuke herrie ofzo. alleen vervelende geile mannetje die achter je gaan staan rijden enzo is iets minder gadverdamme wat was dat vies zeg.
en die haren! bah bah he krien?

mijn top 3 :
the hives (hoe kon het ook anders met de weergoden in de alpha tent )
razorlight
radio 4 / nerd / dropkick murphies / dep umm en nog wel wat meer wat ik heel leuk vond

oja en nightwolf stond bij mij op de camping
  Met citaat antwoorden