Onderwerp: Lowlands
Enkele bericht bekijken
Oud 23 August 2004, 17:16   #142
Pruttelpot
Guest

Standaard

*lol*

Biffy de uber-groupie/pimp

Ik heb eigenlijk best wat gezien dit weekend. Ben uiteindelijk toch gegaan dus, met ene meisje van mn msn lijst dat ik nog nooit gezien had, en wat dus spontaan maar even mn tijdelijke vriendin is geworden voor lowlands dus (en nu oprotten want 5 dagen is wel genoeg met jou ).

Maarem. Lijstje:

Novastar: Klonk erg erg mooi. Niet helemaal blijven staan want beogn een beetje te vervelen en wou

Colour of Fire nog een stukje meepikken., was wel ok. Beetje duf alleen, maarja.

The Hives, vond ik erg goed spelen hoewel die zanger wel ernstig arrogant was, maar dat was volgens mij ook maar een act. Maar ze speelde goed, verder vond ik ze beetje lame overkomen eigenlijk, vooral door die arrogantie eigenlijk.

The Offspring vond ik erg goed eigenlijk terwijl ik er helemaal niks van verwacht had. Ze speelde veel oude nummers en dexter's stem klonk gewoon goed. Had ik neit verwacht, maar vond ze erg vermakelijk.

De Heideroosjes Tja. kleine ienieminie kutpunkertje weggooien is leuk voor 5 minuten, daarna word het irritant en ga je maar eten ofzo

Faithless vond ik wat tegenvallen eigenlijk, speelden beetje sloom vond ik. Hoewel ik toch evenlekker heb staan dansen.

Bloodhound Gang was gewoon erg tof. Ok, ze zijn niet geniaal met hoe ze klinken maar gewoon de show is vet. En hoe dat meisje die gitarist op eht einde op zn bek pakte terwijl het vol op het scherm was was erg grappig (Biffy, vergeet je onbs soms iets te vertellen?!).

The Sheer was wel leuk, heb ze ene keer in de Tagrijn gezien en daar waren ze toch een stukje beter, amar was wel ok. Velvet Revolver was ruk, hoefde er ook niet heen, hou er totaal neit van en daarom vond ik het dus ook ruk.

Rude Rich & The Highnotes was erg lekker, amar dat meisje waar ik dus mee was houd dus niet van ska ofzo dus niet echt lekker kunnen staan dansen wat natuurlijk de hele sfeer maakt bij zoiets.

Gem was weer erg leuk, op de 4daagse sfeesten ookal geien en nog een keer eerder bij een novib benefiet iets, en altijd zijn wet leuke showtjes. Gewoon relaxte gasten enzo.

Dropkick Murphy's vond ik erg brak klinken eigenlijk. Drie keer niks dus. Op groezrock vorig jaar ofzo stukken beter.

The Streets waren coooooooooool! En dat voor een rap groep, vond ze gewoon erg leuk eigenlijk.

The Chemical Brothers waren wel erg vet, wel even lekker staan dansen mooie lichtshow ook.

Tokyo Ska Paradise Orchestra gemist omdat toen we erheen liepen dat meisje met wie ik was gestoken werd door een wesp en die was daar dus alergisch voor. Nouhja, sorry hoor, maar als je helemaal paranoia word zodra je een wesp ziet, dan vraag je er ook wel om. Beetje dom van dr, maarja.

Oceansize (volgens mij) klonk erg goed, heb 10 minuten staan kijken en ben toen naar het volgende gegaan.

Flogging Molly was lame, elke keer weer precies hetzelfde totaan dat Ole ole ole stukje aan toe en dat is gewoon lame. Desondanks toch nog even leuk staan dansen buiten de tent.

Dilinger Escape Plan was vet, chaotisch en paranoia, maar dat is juist het leuke, na 20 minuten naar Franz Ferdinand gegaan.

Franz Ferdinand was eeeeeerg goed vond ik. Klonk gewoon erg lekker enzo.

Graham Coxon was beetje lame en saai en nutteloos en tja. Genoeg over die mafketel.

The Distillers waren duf en eentonig.

Papa Roach was de slectste liveband die ik ooit gezien heb, maar

Goldfinger maakte dat helemaal goed want die waren echt meesterlijk. Die waren echt ernstig vet en ben helemaal uit mn dak gegaan daaro.

Nog laatste stukje van de
White Stripes meegepikt en klonk wel aardig maar was helemaal dood van Goldfinger eigenlijk.

Kortom. Leuk weekend, amar het is gewoon lame dat er maar zo weinig tenten zijn dit jaar
  Met citaat antwoorden