ok mijn lijstje :
novastar : vond ik echt leuk, stond samen met een vriendin van me vooraan en zij kende alle liedjes zowat en ik bijna niks maar twas toch wel leuk.
the hives : vond ik ook echt goed gewoon, hun arrogantie is wel grappig en de liederen waren gewoon gaaf.
nerd : waren ook wel leuk, heb wel beetje gedanst, maar ik had er meer van verwacht. toch jammer dattie zn stem verloren had en niet door kon gaan. watje.
offspring : nou ik stond dus nog steeds vooraan en dat voelen mn ribben nog steeds. pff wat een drukte en geduw, maar de show zelf was leuk, ik kenden eigenlijk verder niet echt veel behalve de bekende liederen en die speelden ze ook veel dus dat was mooi.
daarna beetje gehangen en rondgelopen en nog gezeten bij faithless. was wel leuk, beetje saai vond ik het.
daarna nog naar de silent disco en die was fokking te gek gewoon. hoe grappig is het om stuk of wat mensen uit hun dak te zien gaan met allemaal zon koptelefoon op
bloodhound gang : was grappig, ik kende echt totaal geen liedjes van ze maar de sfeer was gezellig en de liedjes die ik wel kenden waren gewoon leuk.
the sheer : ook leuk, we vielen halverwege de set binnen, wat een dolle boel daar zeg. een of ander meiske ging nog strippen helemaal vooraan. waarom weet ik niet precies volgens mij wilde ze een polical statement maken
daarna in mn uppie naar oil wat ik echt te gek vond. ik wist eigenlijk niks van ze, maar het stukje in het boekje werden ze vergeleken met at the drive in en fugazi en aangezien ik die allebei top vind leek me dit ook wel leuk. en dat was het ook, wanneer die cd van hen uitkomt ga ik hem zeker halen.
was gebleven voor gem en dat was ook best leuk. dit optreden was beter dan dat in de 013, want toen vond ik er niet veel aan. maar deze keer was het meer energieker ofzo ik weet het niet. leuker in ieder geval. o en this is your life is toch niet van hen? toen ik ze voor de eerste keer zag kende ik ze totaal niet en toch kende ik dat liedje al.. kdacht dat het een strokes cover was maar ik weet het niet zeker.
stukje bij dEUS gehangen op het veld, dat was ook leuk, maar ik kende er te weinig van om het echt top te vinden ofzo.
daarna dropkick murphies en die waren heel leuk, echt lekkere sfeer en iedereen was aan het springen en doen en twas heel leuk.
the streets vond ik wel prima ofzo. niet echt top, ik had er meer van verwacht. vooral het feit dat ze gewoon zat op het podium stonden en eigenlijk meer dronken en vertelden hoeveel ze wel niet opgezopen hadden die dag dan dat ze een goede show neerzetten :S
weer gehangen op onze vast plek op het gras bij chemical brothers, beetje relaxen.
daarna battle royale II gezien. met vertraging want het duurde kei lang voordat we naar binnen mochten. pff 20 min later in een film vallen hou ik niet zo van. mja twas wel grappig, iedereen ging steeds juichen wanneer der iemand doodging
I is zeker wel beter, maar ik vond II niet zo superkut als iedereen zegt.
(pfff wat een tering lang stuk zeg)
tokyo ska paradise orchestra was gaaf. geweldig gezicht om zo stuk of wat van die japanners uit hun dak te zien gaan op het podium

kwas wel eerder weggegaan voor radio 4.
dus toen pikte ik nog een stukje mee van blanche en op het eerste gezicht vond ik het niet zo luek, maar eigenlijk was het toch best wel stoer.
radio 4 : nou dat was top. gewoon hippe punkfunk zoals het zo mooi omgeschreven wordt

nieuwe album komt binnenkort uit dus die ga ik ook scoren wanneer dat is.
dep : brute ragherrie. klaar.

nee, het was best cool, ik vond de muziek leuker dan ik dacht en twas gewoon gaaf om te zien.
razorlight : nou dat was dus ook top. oja en hij ging bezweet en al karina nog knuffelen enzo, smerige details te verkrijgen bij krien
daarna dus gehangen bij soulwax met johnny. was wel lachen
um verder umm.. terug naar tent, slootje gesprongen, en daarna goldfinger gezien en dat was echt heel leuk. beetje springen, beetje raar doen. top dus.
stukje meegekregen van the white stripes op de heuvel, was ook wel prima... alleen ging hij wel heel erg benadrukken dat zij toch wel zijn zuster was. ik bedoel.. boeien? en nog heel hyper het verhaal van johnny aan mijn mensen vertellen enzo.
voor de rest nog beetje rond gelopen om uiteindelijk te eindigen bij the italian job. en het was KOUD! ik ging echt dood van de kou. wat op zich ook wel leuk was, was dat ik slaap was gevallen tussen de achtervolging en de aftiteling

lol was wel grappig
en nu heb ik lamme vingers van het typen