Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yor
echt cool trouwens dat zoveel mensen waarvan je het niet verwacht dep toch vet vonden, eindelijk waardering voor de teringherriesmaak!
|
ik vind het al tof sinds ik ze bij soad zag (soad niet eens gebleven zo slecht toen)
is overigens tot nu toe ook de enige herrie die ik kan waarderen, maar die show was gewoon zoooooooo vet! echt supertop. die vent zat trouwens ook aan mijn buik enzo echt irri. maar laura had er meer last van. vieze justin hawkins lookalike hahahahha.
ok mijn lijstje
colour of fire: supertop vond ik dat.
echt chill die gitarist die op de grond lag en vervolgens doodleuk vertelde tegen de zanger die vroeg "what were u doin down ther man" "MASTURBATING MOTHERFUCKER"
delays: SUPERSCHATTIG. en greg keek iig alsof ie me herkende van onze meeting op titp maar weet het natuurlijk nietz eker. lachte heel lief naar me! ik vind de muziek gewoon zo cute en greg springt dan zo lief blehblah.
N*E*R*D: die hebbik nou wel weer vaak genoeg gezien hoor (3)
miss kittin ff geweest dat was wel cute.
the sheer vind ik zoooo slecht he niet normaal. maar ja het was wel oke om te zien en als je niet te kritisch luistert klinkt het best lief. en die strippende vrouw (recht voor me btw lau

) was ook funny
gem viel me echt zo mee he, ik vind ze superrr! echt leuk vond ik het. toffe gasten, mooi aangekleed en leuke show. en naja die meeting was gewoon grappig

gelukkig vind ik ze leuker dan the strokes waar ze op schijnen te lijken..
auf der maur vond ik een beetje saai maar het was wel tof om es gezien te hebben hoor : ]
the streets vond ik echt funny haha. helemaal lazerus die gasten, en ik wist al dat ze niet bijster veel voorstellen live dus het viel me echt niet tegen. leuk om mee te maken.
radio4 was prachtig! hebbik al eerder gezegd.
DEP was geniaaaaaaaaal. ook al gezegd
razorlight

achja zou mn mond houden he roy
goldfinger vond ik super. veel leuker dan ik dacht man! was wel gezellig die paar nummers dat laura en ik er waren,.
tsja. verder zijn mijn laarzen nat en stinken ze naar sloot

en heb ik fucking keelpijn en heb ik geen stem meer. ggggrrrr.